Sopa

I´m a sopa! Har ju inte varit så bra på det hära med att blogga på länge. Kan väl skylla lite på att min ena kollega har varit sjuk själv & varit hemma för ungen va sjuk. Och så har jag ju faktiskt inget internet hemma nu när vi flyttat=(  Men det kommer hoppas jag=)

Jag sålde min bil för en vecka sedan till en påga-spoling från Landskrona för 16 000 kr. Lite mindre än jag ville ha egentligen men jag e helnöjd=) Så nu cyklas det för fulla muggar..

Köpte en ful sleten cykel av en halt gubbe för en femhundring. Helt ok..


Coffee maybe? Sugen till tusen.. Skriver mer snart =)


Kommentarer
Postat av: Danny

Jag är sugen på kaffe....men du hälsar ju ALDRIG på!
Ringer knappt heller....men den 8/5 ses vi om inget annat...då jävlar ska Malmö få motstånd.Forza HIF!

Kram på dig/En vän som sakanr min bästa tjejkompis

2006-04-13 @ 13:17:42
Postat av: Anna

Danny-boy! Du hälsar ju inte heller på så mkt:( Men vi ska skärpa oss! Vill ju hinna se Elias lite mer innan har helt plötsligt tar studenten:) Saknar daj oxå!

2006-04-13 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback