Vin för hela slanten

Jo minsann fick i mej iallafall 2 glas vin igår under tiden som jag att & arbetade lite hemma. Rätt bra när man kan förena nytta med nöje=)

Brukar alltid ha en massa nyårslöften som jag aldrig håller, typ sluta röka & sånt men i år har jag kommit på något genialt! Jag ska bli ordningsam!!
Älskar när allt e så städat & fint hemma, vilket det inte är så ofta. Men det e ju inte bara mitt fel med tanke på att jag faktiskt är sambo! Han kanske oxå skulle ta & hjälpa till lite mer.  Hatar vara en slav!!!
Sa till Pidda att från o med nästa år så måste han laga mat MINST en gång i veckan, tror att han gick med på det.  Jag menar det kan väl inte vara så jobbigt för honom men tanke på att när han lagar mat blir det mamma scan köttbullar & snabbmackisar. Det tar MAX 5 minuter!

Nu kommer det ju inte var så välstädat fram till mars kanske med tanke på att vi ska flytta & grejor MEN i den nya lägenheten som kommer vara helt nyrenoverad så ska det faktiskt vara ordning & reda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback