Värnlös?

Idag e det värnlösa barns dag & passande nog så fyller min pappa år! Innan hette det menlösa barns dag, ganska lustig med tanke på att min pappa tidigare varit ganska menlös i mitt liv. Men idag ska man vara snäll mot honom, det måste trots allt vara rätt så deprimerande att fylla 47=)


Jag fick ju undersöka det här med katternas mat när maken kom hem långt efter länge & visst hade han gett dom mat så den lilla råttan, som kan ses på bilden nedan. Det e han till vänster =)

Nu precis kom vår städerska med en påse jul-mat som legat här sen i torsdags, hon tyckte att det luktade lite. Urk! Sen hittade vi en påse till med en form Jansons-festelse! Och det va Ann, en crazy människa, som skulle tagit hem det till sina söner men glömt det.. hahaha... Soptippsavdelningen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback