Jäkla Dilemma asså

Kom hem för ett tag sen efter att ha varit hos Linda & pimplat kaffe & tjuvrökt i köket. haha..

Kattafan, Twille, va helt tossig & sprang runt & pep mest hela tiden & va väl hungrig som vanligt. Men så tänkte jag att Pidda säkert gett katterna mat när han va hemma om. Kunde dock inte ringa & fråga eftersom han e på bio & då lär han ju in te var kontaktbar. Så jag tänkta att jag väntar lite. Men sen började katten bli ännu mer tossig & flyttade på matskålarna & va helt gaaaalen. Tänkte att det e kanske bäst att mata det stackars djuret.

Nu låter det säkert det som om jag e världens djurplågare, men det e så här va att mina katter e som morsan lixom. FETA! Don efter person eller vad det e man säger.

Och TRO mej jag ska ta tag i mitt liv och för att jag själv vill det & inte alla andra! Så därför har jag varit litta flitiig när mannen roar sej & använt min förbannade maskin som jag köpte för dyra pengar! Nu djävlar ska jag ha valuta för varenda krona! Beach 2006 i´m on my way!



Kommentarer
Postat av: nina

you go girl!!

2005-12-28 @ 08:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback