Inte poppis!

Ringde hem innan för att påminna mannen om att han skulle traska ner & säga upp lägenheten idag men han blev inte så glad. haha. Så satans skoj & va elak! Nä men det va ju inte riktigt meningen att va elak skulle bara va snäll & påminna men det va ju inte så roligt för honom kanske..

Idag e det såååå jäkla kallt på detta bygge så jag håller på att avliiiiida. Har en stickad tröja på mej & en poncho men icke hjälper det. Har druckit massa te oxå men inte hjälper det heller. Inte bra. Man e ju inte megasugen på att gå ut på lunchen om man säger så.



Kommentarer
Postat av: Anonym

men, låg han och sov eller?
det är ju inte precis långt ner till wallenstam, nu får han ju gaska upp sig!! jag har börjat få upp värmen men jag tror att det beror på mina lurvskor. vart ska du på lunchen då?

2005-12-29 @ 11:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback