Back in business

Då va det ny vecka igen... Örk! denna julledighet gick fortare än fort. Piiisetradigt. Men nästa år får man väl va ledig lite mer.. En dag iaf. 

Lite shopping blev det igår. Handlade faktiskt bara för 200 av mina egna pengar =) Hade ju fått lite presentkort av tomten... Så det va nästan bara & shoppa loss=) Men jag fattar inte varför det alltid e dom fula kläderna som e på rea! Man blir ju tossig. Samma sak varje år! 

Fick en meeegafin ring av Pidda. Eller jag fick ett presentkort så att jag skulle kunna köpa den! Han vågade inte handla den själv, fast att han hade fått en bild på den & han hade kunnat ta reda på min storlek hur lätt som helst. Men men nu blev de som det blev! 

 


Kommentarer
Postat av: niina

håller med dig! de plockar ju alltid fram en massa skit från tidigare säsonger som ingen vill köpa. värst av alla med det är MQ på väla. skitaffär. hade du kul på juldagen? var ni hos pidda alban? kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback