Återhämtad

Nu e man ju relativt återhämtad. Klart att man känner sej seeeeeeeg. Men det har varit en prefa dag idag. Inte många som ringt. Inga jobbigt högljudda kolleger.

Har köpt en såååå fiffig present till min chef idag. Hon fyller år & ska få ett bingo-spel. haha.. Hon e ett mega-bingo-freak!  Känns lite stressigt nu ändå. Måste sticka & köpa blockchocklad till mina julgodisar som jag ska göra i natt typ & sen ska jag köpa en blomma oxå till chefen & sen ska man hem till svärföräldrarna & leka social & spela litta bingolotto. Pensionärvarning.

Kommer va helt död när jag kommer i säng ju. Blääää

Kommentarer
Postat av: Nina

stackars husmor anna, det är bara slit och jobb! Hoppas ni har kul hos svärföräldrarna, och om vi inte hörs imorron, en riktigt god jul. (från oss alla, till er alla!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback