2 days to go....

Bara 2 dgr kvar till julafton & endast 2 julklappar kvar! Imponerande för att vara Anna. Annars brukar man få vänta tills dagen innan när lönen kommer. Men detta året har varit välplanerat. Handlade första julklappen redan i oktober.

Har varit så satans osmart & sagt att jag ska komma ner till Malmö på annandan för & shoppa på rean plus att jag ska lämna julklappar  till en liten söt påg. Men det va kanske inte så himla smart med tanke på att jag tänkt svänga de lurviga rejält på juldan! Får kanske försöka ordna upp det.

Idag e det vindrickartorsdag! Har längtat efter vin faktiskt. Det va länge sen tycker jag så Miss Grant, vi får ju ta tag i detta så att det blir ordentligt nu!

Nä, nu kanske man ska städa undan litta här på skrivbordet så att man kan gå hem med gott samvete =)



Kommentarer
Postat av: Nina

helt rätt anna, vi kan ju för tusan inte gå och bli nykterister. vi har ju ett rykte att tänka på!!
ses i flaskan ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback